torsdag 30. januar 2014

Babbel

I dag er hjernen så full at den oppleves som tom. Dessuten måtte jeg ta meg sammen for ikke å synge det jeg skulle si når jeg ringte Ragn Sells før i dag. Den neste som sier til meg at det å lage musikk er som å kose seg med et strikketøy mens man ser på tv, får et par never med iskald snø ned i nakken. Hvis jeg skal sammenligne med noe, tror jeg skriftlig eksamen i matte eller naturfag er ganske nærme. I hvertfall når det gjelder tankekraft og konsentrasjon. Men dette er morro som i MORRO! (Det vil jeg vel ikke kunne si om eksamen )

-og eksamen varer ikke i 3 mnd heller..

Skulle du møte på meg en dag, og jeg glemmer meg og synger til deg i stedet for å snakke, så IKKE ring etter sykebil..- det er forbigående, og helt ufarlig..

Trallallalaaa fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar