torsdag 23. januar 2014

Kort prossess


I dag har jeg drept en trillion MIDD.. det er mye gøyere å titulere seg som skadedyrsterminator, enn som Husmor med støvsuger..   Når økta var vel overstått og jeg satt i den ny-terminerte sofaen min og proklamerte min dåd på Facebook, dukket det opp ei jeg kjenner som satt spørsmålstegn bak hva disse trillioner luringene kan finne på å gjøre i løpet av natta - ala krype ut av støvsugerposen igjen og ta HEVN og sånn.. 

(Ikke at det er særlig realistisk da, men må man være realist hele tiden?? Jeg skal ihvertfall gå helt UT i søppelkassa med støvsugerposen før jeg går og legger meg i kveld.. *grøss* )




Her er den i hvert fall - et nydelig vesen ikke sant?? Syns Svogeren min har det kuleste navnet på den da.. "PiggDynePanserKoseGris"

Ikke at det virker noe mer fristende å ha en trillion grinete PiggDynePanserKoseGriser veltende ut av støvsugeren midt på natta heller da, fylt til randen av hevntanker og tiltakslyst.. 

Nei, UT med søpla - sporenstreks!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar