onsdag 29. januar 2014

Ny onsdag, ny kaffe...



Siden jeg har en fantastisk handlekraftig kjæreste/forlovede/snart gift me'n, så slapp SvampeBob og jeg m/tilbehør å ta en buss, så en buss til, for så å avtale bilhenting på Karlshus, vente en time, ny buss for deretter å ha en times behandling hos Monica på Bjølstadklinikken. Avslutningsvis en tur på butikken og såååå endelig en buss TIL for å komme meg hjem.

I stedet ble det SvampeBob, meg m.m og èn buss. Deretter Cafe FABEL, før Bjølstad osv. Ufattelig lettvint plutselig.


Cafe Fabel er utrolig stilig. Den ene veggen er bokhyller og bøker. (Noe som er logisk med tanke på at den ligger i litteraturhuset). Passe stort, passe lyd, og noen gedigne rekesmørbrød som jeg gleder meg til å kaste meg over en annen dag.. men.. kaffen var bedre der jeg var forrige gang.. (Smaskens Bar). Og nå var det jo kaffen jeg var på jakt etter da.. Bortsett fra det? 



"I'll be back!!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar