tirsdag 7. januar 2014

Ingenting er tilfeldig..

Det finnes ikke tilfeldigheter, sies det - og det er sikkert sant..

Ihvertfall var ikke spørsmålet; "Vi skal vel gå tur i kveld, kjæresten min, skal vi ikke??" i det vi passerte disse 
til halv pris på Meny Wilbergjordet i ettermiddag noe særlig tilfeldig, hvis jeg skal være helt ærlig.

Vi har heldigvis ikke noe nyttårsforsett i år, annet enn at Stig skal bli høy og mørk og jeg skal være fyllesjuk minst to ganger Der er jeg forresten allerede halvveis, siden jeg teller med 1. nyttårsdag. Hvordan Stig holder tritt med sitt løfte aner jeg ikke - men han TENKER nok hardt på saken. I hvert fall ble disse smaskens kokos- og sjokoladebollene med oss hjem.

Og jada - vi har gått de av oss igjen. Førti minutter med god driv og en armsleng som de mest erfarne armslengere ville misunt oss. 

Flinke er vi  - om jeg må få si det sjøl...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar