torsdag 9. januar 2014

..og jeg kjenner at jeg lever..

... spesielt i morra, antar jeg..

I dag har vi vært og svømt i KongstenHallen. Det må være 10 år siden jeg sist svømte noe lenger enn 3 tak etter hverandre, og i dag er jeg den stolte utøver av 200 meter. Ikke i strekk, da - men dog.. 

Det spørs om Stig og jeg kanskje har tatt oss vann over hodet da - bokstavelig talt - for nå kjøpte vi like gjerne et klippekort med ørten klipp, så nå MÅ vi hute oss bort med jevne mellomrom..
(blubb blubb, jeg kler sikkert svømmehud også)

Ellers har jeg hatt en lang prat med Mamma om aluminiumsfolie etter at denne videoen har florert på facebook: 






Tenke seg til at det har vært sååå enkelt hele tiden, og INGEN av de jeg har snakket med har tenkt tanken på å gjøre det sånn før - selv ikke min mor på 70år som har brukt ihvertfall 50 år av dem til å sloss med aluminium- og plastfolie. Det måtte en blid og informativ russisk MANN til da.. morsomt! 

Blubb blubb fra fisken i vannet så lenge..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar