onsdag 8. januar 2014

Jeg visste det!!

En av de små lykkene i livet, er når man er hos akupunktøren og hun begynner å fortelle om et leilighetskompleks som skal bygges i nærheten av der hun bor.
"De skal lage blindvei oppe hos oss heldigvis, og ny innkjøring fra nede der hvor gartneriet er, vettu.."

Også VISSTE jeg hvor det var. Jeg visste hvor leilighetene skulle bygges, jeg visste hvor veien var, jeg visste at en av de andre veiene rundt der var stengt pga oppgradering, og jeg VET hvor gartneriet er!

Et lite skritt for mange, men et stort skritt for integreringsprosessen min.  

Da gjør det ikke noe om man er blitt over førti år og har fått røykerynker rundt leppene.. *gliser*
(i avdeling for total unyttig informasjon om undertegnede)



Dessuten har vi vært ute og gått tur i dag også - for tenk!

Hilsen Spreka! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar